יום רביעי, 17 ביוני 2009

מילה של רוני - פוסט של אלון (לדף הבית לחצו על הכותרת הראשית)

שנתיים אחרי שיצא ספרה השני של רוני "מילה של רוני" - קובץ המאמרים שכתבה בשנתה הראשונה ככתבת.
יוצא לאור הבלוג: "מילה של רוני".
ברגע זה רוני לא אמורה עדיין לדעת שיש בלוג - זו אמורה להיות הפתעה !
אז, אתם מוזמנים להכנס לבלוג, לקרוא מכתב ידה ולהשאיר את תגובותיכם.
בשאלות, אנא פנו אלי ולא אל רוני....
מקווה שתהנו - וסליחה למי שמול עיניו התכנים או התמונות משתנים, הבלוג עדיין בבנייה.
לאלו שרוני כתבה עליהם - אתם יכולים למצוא את שימכם בצד הימני (או השמאלי בהתאם לעיצוב של אותו ישום) ללחוץ ותגיעו לכתבה. במידה ויש באגים אנא יידעו אותי.
לאחרים - יש אפשרות לגלוש לפי תאריכים או לפי מילות מפתח.
אלון האס

16 תגובות:

רוני מ.האס אמר/ה...

מילה על רוני רוני האהובה שלנו,אנחנו מתגאים בך ומעריצים אותך,שנינו ביחד וכל אחד לחוד.נשיקות וחיבוקים ליום ההולדת ובכלל. אבא ואמא.18.6.09

allonhaas אמר/ה...

לכל האורחים,
כאן התגובות לכבוד פתיחת הבלוג
אתם מוזמנים להוסיף להתיחס ולברך

יוני אמר/ה...

מזל טוב רונלה
לא להאמין שאת כל זה את מספיקה לעשות ביום חמישי ב12:00 בלילה תוך כדי דיבור בטלפון הכנת לזניה וגיוס תרומות

שוב מזל טוב
יוני סנוניות

אנונימי אמר/ה...

רוני המתוקה
מזל טוב ליום ההולדת.אוהבים אותך ומחבקים אותך ומאחלים לך חיים מאושרים ומספקים. נשיקות מאבא ואמא

allonhaas אמר/ה...

לאור הבעיות, אני מנסה הגדרה מחודשת של התגובות, אנא נסו שוב.

לא להתייאש, לי היה יותר קשה...

אנונימי אמר/ה...

ניסיון 4

אנונימי אמר/ה...

איזה בלוג נחמד, אבל אני תוהה למקרא התגובות כאן ממתי רוני עושה לזניות ולמה אני אינני שותף לתוצאות. ולמה לעצור בלזניה? מה רע בכדורי בשר מתובלים היטב, קצת עוף ממולא בתנור, או בכלל ממולאים על הכיפק, קינמון לא לשכוח, סטייקים על האש מה רע? עוגות לקינוח ואספרסו ארוך. תודה. ינקי.

אוהד אמר/ה...

רוני היקרה,
הרבה הרבה מזל טוב ליום ההולדת. ההכרות שלנו קצרה יחסית אך משמעותית בזכות הפלייבק.
אשריך שזכית בבעל שכזה - הבלוג מקסים וכל הכבוד על הרעיון. נדהמתי לראות את כל הפרסומים שלך לאורך השנים. כמו כן שמחתי להכיר את זוהר...

מזל טוב וחיבוק אלקטרוני גדול

אוהד

אנונימי אמר/ה...

רוני היקרה,

למרות שאני מכירה אותך לפני זמן קצר, בזכות הקבוצה של הPLAYBACK, אני מנצלת את יומהולדתך להגיד שאת בחורה מקסימה, הנוגעת לי ללב, ונוגעת בי עמוק. אנחנו לא מכירות בינינו באופן אישי, ולמרות זה אני מרגישה כלפיך חיבור חזק, את בחורה מרשימה ומרתקת.
אני שמחה שהכרתי אותך ואשמח להכיר אותך עוד יותר.
מזל טוב ליום הולדת, ותהיני מכל אהבה שמורגשת סביבך.
רותי

אפרת עשירי אמר/ה...

רוני יקרה
אז ככה יש לך עוד כשרונות שלא ידענו אודותיהם לבד ממשחק....
מזל טוב חברה,מאחלת לך המון שמחה בריאות מימוש עצמי ואושר אישי משפחתי ועולמי....איזה מזל שאת איתנו...
באהבה אפרת וחיבוק וברכה גם ממרקו

אלית אמר/ה...

מזל-טוב טוב טוב!גם ליום-ההולדת וגם לבלוג החדש והשווה! בעלך היקר יצר חגיגה של ממש וכולנו יכולים בהזדמנות זו להשתפך ולהביע את רגשותנו ולחלק מחמאותנו...למשל שרוני היא מקסימה, מגניבה, חכמה, רגישה, טובת לב ומצחיקה.והזדמנות אישית להצהיר בזאת, קבל עם ועדה, את אהבתי הרבה! ולכבוד זה אקנה לך את ההפוך הכי גדול שתוכלי להכיל בקיבתך!קרחנות בבתי קפה! בהערכה לעיתונאית החרוצה- אלית.

אלית אמר/ה...

תגובה לבת רז- איזו ברכה מהממת! הכי מקסימה בעולם! את פיה אמיתית!

מויש אבן ניר אמר/ה...

רוני יקרה,
כשרון הוא מצרך נדיר,
פה ושם מוצאים מעט ואצלך למכביר,
ההכרות בפליי בק היא קצה הקרחון,
אבל גם שם רואים כשרון המון,
גם רואים שם בחורה עם נשמה,
שיודעת להשרות אוירה נאמנה,
שמחייכת שצוחקת שסביבה הילה,
ומסתבר שיש גם כשרון... אוללה,
ברכות לך בשפע ואיחולי בריאות
ונמשיך עוד לקרוא כתבות עם שפיות,
ולאלון הצנוע הידוע,שבחן ובכשרון,
הביא את שלו, נאמר פה - שאפון...

מויש.

אורלי מרבנט אמר/ה...

רוני יקרה!
אשרייך שזכית לכל הטוב הזה ביום הולדתך...אני שמחה בשבילך וכבר מתרגשת בעבורך...
נהניתי מאוד לקרוא כמה מכתבותייך, לא פחות מאשר אני נהנית ומתעשרת ממך וממה שאת מביאה בכל יום שלישי לקבוצה...
בהזדמנות זו אני רוצה לאחל לך שכל הטוב שנמצא בחייך יזמין אליו טוב נוסף ובמנות גדושות!
שתהייי תמיד מאושרת ובריאה , שתגשימי את החלומות הקטנים והגדולים, ושכל ימייך יהיו כמו חגיגת יום הולדת אחת גדולה!

נ.ב. הבת שלך ריגשה אותי עד דמעות... בת כמה היא?

שלך באהבה - אורלי מרבנט (פלייבק).

יפעת אמר/ה...

רוווווווווווווווננננננננייייי.....
איזה יופי! אשה מדהימה, טובת לב, חייכנית, חכמה, מוכשרת. אוהבת אותך ומאחלת לך שפע של הצלחה.

דפנה אמר/ה...

רוני האישה והאגדה
אישה שהקדימה את זמנה בחשיבה במקוריות ביצירה.
לב ענק בנתינב אין סופית למשפחה לסביבה ולעולם כולו.
ואם נתמקד ב"מילה"
המיוחדות הניקיון החדשות והצירתיות הופכות אותך לכה מיוחדת.
מאמינה שיבוא יום והסגנון שלך יהיה פורץ דרך ומוביל.
תמשיכי לצור מהכל ובעיקר, עכשיו שהילדות גדלו:
אנחנו אוהבים אותך בדיוק איך שאת... אז תעצרי קצת, תנשמי וגם תלמדי לקבל
אוהבת המון המון
דפנה

עורך הבלוג