יום ראשון, 1 בינואר 2006

מגזין סקי

ינואר 2006 - גליון 1
סקי + מגזין
עולמות
הכל על חופשת סקי

חברת התיירות לראות עולמות פותחת עוד חלון וירטואלי, כדי שאתם תראו עוד עולמות. מעתה יתוסף לאתר חברת התיירות עוגן נכבד של תוכן, בנוסף למידע העשיר שכבר קיים, הכולל אינפורמציה על יעדים, מדריך סקי ומדריך צלילה, סיפורי מטיילים ותמונות. מזה זמן אנחנו שוקדים על הכנת כתבות איכותיות על סקי – הנושא המוביל של מגזין מספר 1. תמצאו כאן הכל על האתרים שהכי יתאימו לכם, על ציוד, הכנות פיזיות ומילון מונחים. מומחי סקי ועיתונאים חברו יחד להכין חומר מרתק, אמין ועדכני, ושמעו חוויות מפיהם של גולשים ותיקים. כך תוכלו לקרוא על משפחות שיצאו לחופשות סקי, למרות כל החששות, על ספורטאי הסקי העתידיים של ישראל, על אולימפיאדת החורף באיטליה, הנפתחת בפברואר, ועוד ועוד. נשמח לקרוא תגובות, הערות ועצות שישמשו את קוראי המגזין. כוונת צוות לראות עולמות לחדש, לסקרן, לרענן מידע ולעדכן את מי שפונה אלינו בשאלות. לפיכך, נשמור על אקטואליות ומקוונות מתמדת, וגם מגזין זה יעודכן, ככל שיתבקש. בינתיים, מגזין מספר 2 כבר בהכנה עבורכם. את מה הוא יסקר? חכו למגזין הבא.

עופר האס מנכ"ל עולמות

אלון האס – מפיק טובי ארבל – עורך ראשי אמיר רבינוביץ – מנהל שיווק רוני מ. האס - מזכירת המערכת עיצוב תוכן לאינטרנט- צביקה שוורצמן עיצוב גראפי – עידו שוורצמן

מה לוקחים לחופשת סקי? כל מה שרצית לשאול על הצטיידות לסקי , על חליפות סקי, על שכבה תרמית, על תפרים מולחמים או לא, על גרבי סקי, משקפי סערה, מיקרו-פליז, ואפילו על סוכריות טופי

מילון מונחי סקי כל מה שרצית לדעת והתביישת לשאול.המילון האלפא-ביתי הקצר למושגי סקי.

כמעט הכל על ציוד סקי איזה ציוד ופריטי לבוש נחוצים לסקי? מה לשכור? מה לקנות? וגם מה לא.

אתם בכושר לסקי ? המלצות איגוד המדריכים להכנה פיזיולוגית מוקדמת לפעילות סקי.

משחקי האקסטרים באספן. כן, זה מוטרף.. ...ספורטאים שחיים על הקצה וביצועים על גבול השפיות, מאפיינים את משחקי האקסטרים באספן, ארה"ב.

איך לבחור אתר סקי ? מדריך עולמות לעשרת אתרי הגלישה הטובים באירופה מהם אתרי הסקי הטובים ביותר? מהם אתרי הסקי הטובים ביותר? תשובה לא פשוטה. תלוי למי. כי לכל אחד ציפייה שונה מחופשת הסקי שלו.

לעשות סקי עם ילדים כל החוויות, כל השאלות, כל התשובות, לשאלה אם, ואיך יוצאים לחופשת סקי משפחתית.

ישראלים בסקי תחרותי? כן, יש סיכוי סביר שנראה יותר גולשים ישראלים באולימפיאדות החורף.

כל הזכויות שמורות ל 'לראות עולמות ' - טלפון להזמנות 036215000 יש לך רעיון ? כתוב לנו לעולמות

עורך הבלוג