יום שישי, 13 באוגוסט 2010

חיפושים אחר ישראלית שנעלמה בדרום אמריקה


חיפושים אחר ישראלית שנעלמה בדרום אמריקה
רוני מ. האס

ברזיל. מתוך ויקיפדיה
אמו של רון אייל משדה נחמיה נעדרת. היא חולה במחלה נדירה, ואמורה הייתה להגיע ארצה להתחלה של סדרת טיפולים

רון אייל, 34, תושב שדה נחמיה, איבד קשר עם אמו, פנינה אייל, 63, שנסעה לדרום אמריקה וזה שלושה שבועות לא יצרה עמו קשר. פנינה הייתה אמורה לחזור מטיול מקומי ובסיומו להתקשר ארצה, אך הקשר עמה אבד וצוות חיפוש הוקם לאתרה.

האם, החולה במחלה נדירה, תכננה לחזור במהרה מברזיל על מנת להיכנס לסדרת טיפולים במחלתה. היא עזבה את המלון שבו שהתה, סינט ג'ורג' בעיר איגווסו, ב-8 ביולי ומאז אבד עמה הקשר. פנינה נראתה לאחרונה עולה על אוטובוס בסאו פאולו, ברזיל, לכיוון העיר מנאוס, בירת חבל האמזונס, וזה מצב הדברים שמצא צוות החיפוש הפועל בדרום אמריקה מטעם המשפחה. לדברי הבן, אמו הייתה אמורה ליצור קשר עמו עד ה-18 ביולי, ומשלא עשתה כן החל מבצע החיפושים.

אייל הבן הינו לקוי שמיעה, אשר עבר לאחרונה ניתוח, ובמסגרת השיקום חל עליו איסור מוחלט לטוס, מה שמונע בעדו מלהגיע לדרום אמריקה ולהשתתף בחיפושים אחר אמו.

בעזרת צוות מתנדבים ומתנדבות, ובראשם דרור קורלנדר ממושב בית הלל, הוקם חמ"ל אשר הוציא את צוות החיפוש הראשון. החמ"ל עושה מאמצים להשגת תרומות, על מנת שצוות החיפוש יוכל להמשיך לפעול עד למציאתה של האם, ועל מנת להסדיר את ביטוח הנסיעות שלה, אשר בשל בעיה בירוקרטית לא פועל כרגע. הם נעזרים לגיוס הכספים בקרן לזכרו של סג"ן איל לוי, לוחם גולני שנהרג במארב מחבלים בלבנון ב-1993. הוריו של סג"ן לוי יצרו קשר עם אייל לאחר ששמעו על היעלמותה של אמו, והציעו את עזרת הקרן בגיוס תרומות. כל האנשים המסייעים לאיתורה של פנינה אייל עושים זאת בהתנדבות, כולל צוות החיפוש בדרום אמריקה.

מעבר לתרומות כספיות ישמח צוות החמ"ל לקבל ידיעות על מטיילים אחרים באזור מנאוס, שאולי יוכלו לשפוך אור על נסיבות היעלמותה של פנינה.

למסירת פרטים ניתן להתקשר ל-050-5650455 או לדוא"ל: pnina828@gmail.com

תרומות ניתן להעביר באמצעות העברה בנקאית לבנק דיסקונט, סניף 65 - קרית היובל, מספר חשבון 398888, התרומה למטרת איתורה של פנינה אייל.

להזמנת מינוי ל"הדף הירוק" 03-5632547

אין תגובות:

עורך הבלוג