יום חמישי, 14 בפברואר 2008

ניסתה להציל את כלבה וכמעט טבעה בבריכת זבל פרות

ניסתה להציל את כלבה, וכמעט טבעה בבריכת זבל פרות

רוני מ. האס

.

בשבת האחרונה, בשעות הצוהריים, במהלך טיול רכיבה על סוסים, הגיעו שתי אחיות מקיבוץ ניר דוד, בשנות העשרים לחייהן, לאזור בריכות הדגים של קיבוץ בית אלפא. במהלך הטיול החליק כלבה של אחת הרוכבות לתוך בריכת זבל פרות, והחל לטבוע. הרוכבת נכנסה לבריכת הזבל, במטרה לחלץ את כלבה, והחלה

טובעת אף היא. במהלך ניסיונותיה להיחלץ מהבור, נכנס כלב נוסף לבריכת הזבל, ובנסותו להיחלץ מן הבריכה נשען על הטובעת. שני הכלבים ניסו להציל את עצמם טיפסו על הבחורה והטביעו אותה עוד יותר.

מכשיר הטלפון הנייד שהיה בכיסה של הטובעת היה מכשיר הקשר היחיד בידי של האחיות, כך שלא יכלו להזעיק לעזרה. לאחר ניסיון כושל של הנערה שמחוץ לבור להציל את אחותה הטובעת בעזרת חבל שיצרה מבגדים, הצליחה הטובעת להיאחז בשארית כוחותיה בצינור שנכנס לתוך הבריכה, דחפה את הכלבים מתוך הבריכה, ונחלצה משם בעצמה.

בריכות הדגים של קיבוץ בית אלפא ממוקמות באזור נחל חרוד, אזור מאוד מתויר. מרכז המשק של בית אלפא, ישי צלניקר, מסר בתגובה, כי דבר האירוע הובא לידיעתו על ידי אבי הרוכבות כיומיים לאחר התרחשותו. "שטח בריכות הדגים הוא שטח פרטי של הקיבוץ, ובריכות הזבל הן פתרון הקצה של הרפת. בכל מקרה, על מנת להימנע מהישנות מקרים דומים, אני מתכוון לגדר את האזור המסוכן באופן מיידי".

אין תגובות:

עורך הבלוג